TAF4B is a molecular marker of oocyte quality
2007-01-01 Di Pietro, C; Vento, M; Ragusa, M; Barbagallo, D; Guglielmino, M R; Maniscalchi, T; Duro, L R; Tomasello, L; Borzì, ; Scollo, P; Purrello, M
Molecular profiling of human oocytes after vitrification strongly suggests that they are biologically comparable to freshly isolated gametes
2010-01-01 DI PIETRO, C; Guglielmino, Mr; Vento, M; Borzì, P; Santonocito, M; Ragusa, M; Barbagallo, D; Duro, Lr; Majorana, A; Scollo, P; Purrello, M; De Palma, A.; Garofalo, M. R.; Minutolo, E.
Diagnosi ecografica delle malformazioni fetali. Malformazioni urinarie: possibilita' e limiti diagnostici
2010-01-01 Conoscenti, G; Calvo, G; Guardalà, F; Conti, M; Accardi, M; Messina, K; Scollo, P
OSTEOPONTIN AND PROMININ-1/CD133 mRNA EXPRESSION IN ENDOMETRIOSIS AND ENDOMETRIOID CARCINOMA. PRELIMINARY OBSERVATIONS
2011-01-01 Quaderno, G; D'Amico, F; Skarmoutsou, E; Maira, F; Fraggetta, F; D’Agate, G; Scibilia, G; Scollo, P; C Mazzarino, M
Project Work e Peer Review: attività conclusive di un MOOC di matematica per la formazione docente
2016-01-01 Taranto, E; Alberti, V.; Labasin, S.; Arzarello, F.; Gaido, S
Studying geometric loci
2015-01-01 Ferrarello, D.; Mammana, M. F.; Pennisi, M.; Taranto, E
MOOC di matematica per la formazione docente
2015-01-01 Alberti, V.; Labasin, S.; Taranto, E; Arzarello, F.
Insegnamento/apprendimento di luoghi geometrici
2016-01-01 Ferrarello, Daniela; Mammana, Maria Flavia; Taranto, Eugenia
Math MOOC UniTo: voce ai docenti corsisti
2018-01-01 Taranto, E; Alberti, V.; Labasin, S.
Supporting teachers to choose mathematics learning videos
2020-01-01 Ratnayake, I.; Bruder, R.; Mammana, M. F.; Taranto, E
Liceo matematico in Catania: a first analysis on teachers’ professional development
2020-01-01 Commodari, E.; DI NUOVO, S.; Mammana, M. F.; Taranto, E.
Il nuovo MOOC Numeri: obiettivi e aspettative
2018-01-01 Labasin, S.; Alberti, V.; Arzarello, F.; Robutti, O.; Taranto, E
MOOC as a resource for teachers’ collaboration in educational program
2018-01-01 Taranto, E.; Arzarello, F.; Robutti, O.
Go online to go outdoors - A MOOC on MathCityMap
2022-01-01 Jablonski, S.; Taranto, E; Ludwig, M.; Mammana, M. F.
Serious Games in Teaching/learning Mathematics: the Experience of FunGo
2019-01-01 Ferrarello, Daniela; Mammana, Maria Flavia; Pennisi, Mario; Taranto, Eugenia; Turrisi, Ausiliatrice
Math MOOC UniTo & MathCityMap - Exploring the potentials of a review system in a MOOC environment
2019-01-01 Gurjanow, I.; Taranto, E; Ludwig, M.; Alberti, V.; Ferro, R.
Math MOOC UniTo: una proposta di formazione per docenti di matematica
2017-01-01 Labasin, S.; Alberti, V.; Taranto, E; Arzarello, F.
Mathematics outdoors with the Digital Classroom
2021-01-01 Taranto, E; Mammana, M. F.; Alberti, V.; Ferro, R.; Labasin, S.
Insegnanti di matematica: “Immigrati digitali” con cittadinanza. Perché ancora indifferenza dai “Nativi digitali”?
2016-01-01 Taranto, E; Gaido, S.; Arzarello, F.
MOOC “Accessibilità delle STEM: pratiche didattiche e tecnologiche per non vedenti”
2022-01-01 Armano, T.; Borsero, M.; Capietto, A.; Maietta, D.; Manolino, C.; Sofia, A.; Taranto, E
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
TAF4B is a molecular marker of oocyte quality | 1-gen-2007 | Di Pietro, C; Vento, M; Ragusa, M; Barbagallo, D; Guglielmino, M R; Maniscalchi, T; Duro, L R; Tomasello, L; Borzì, ; Scollo, P; Purrello, M | |
Molecular profiling of human oocytes after vitrification strongly suggests that they are biologically comparable to freshly isolated gametes | 1-gen-2010 | DI PIETRO, C; Guglielmino, Mr; Vento, M; Borzì, P; Santonocito, M; Ragusa, M; Barbagallo, D; Duro, Lr; Majorana, A; Scollo, P; Purrello, M; De Palma, A.; Garofalo, M. R.; Minutolo, E. | |
Diagnosi ecografica delle malformazioni fetali. Malformazioni urinarie: possibilita' e limiti diagnostici | 1-gen-2010 | Conoscenti, G; Calvo, G; Guardalà, F; Conti, M; Accardi, M; Messina, K; Scollo, P | |
OSTEOPONTIN AND PROMININ-1/CD133 mRNA EXPRESSION IN ENDOMETRIOSIS AND ENDOMETRIOID CARCINOMA. PRELIMINARY OBSERVATIONS | 1-gen-2011 | Quaderno, G; D'Amico, F; Skarmoutsou, E; Maira, F; Fraggetta, F; D’Agate, G; Scibilia, G; Scollo, P; C Mazzarino, M | |
Project Work e Peer Review: attività conclusive di un MOOC di matematica per la formazione docente | 1-gen-2016 | Taranto, E; Alberti, V.; Labasin, S.; Arzarello, F.; Gaido, S | |
Studying geometric loci | 1-gen-2015 | Ferrarello, D.; Mammana, M. F.; Pennisi, M.; Taranto, E | |
MOOC di matematica per la formazione docente | 1-gen-2015 | Alberti, V.; Labasin, S.; Taranto, E; Arzarello, F. | |
Insegnamento/apprendimento di luoghi geometrici | 1-gen-2016 | Ferrarello, Daniela; Mammana, Maria Flavia; Taranto, Eugenia | |
Math MOOC UniTo: voce ai docenti corsisti | 1-gen-2018 | Taranto, E; Alberti, V.; Labasin, S. | |
Supporting teachers to choose mathematics learning videos | 1-gen-2020 | Ratnayake, I.; Bruder, R.; Mammana, M. F.; Taranto, E | |
Liceo matematico in Catania: a first analysis on teachers’ professional development | 1-gen-2020 | Commodari, E.; DI NUOVO, S.; Mammana, M. F.; Taranto, E. | |
Il nuovo MOOC Numeri: obiettivi e aspettative | 1-gen-2018 | Labasin, S.; Alberti, V.; Arzarello, F.; Robutti, O.; Taranto, E | |
MOOC as a resource for teachers’ collaboration in educational program | 1-gen-2018 | Taranto, E.; Arzarello, F.; Robutti, O. | |
Go online to go outdoors - A MOOC on MathCityMap | 1-gen-2022 | Jablonski, S.; Taranto, E; Ludwig, M.; Mammana, M. F. | |
Serious Games in Teaching/learning Mathematics: the Experience of FunGo | 1-gen-2019 | Ferrarello, Daniela; Mammana, Maria Flavia; Pennisi, Mario; Taranto, Eugenia; Turrisi, Ausiliatrice | |
Math MOOC UniTo & MathCityMap - Exploring the potentials of a review system in a MOOC environment | 1-gen-2019 | Gurjanow, I.; Taranto, E; Ludwig, M.; Alberti, V.; Ferro, R. | |
Math MOOC UniTo: una proposta di formazione per docenti di matematica | 1-gen-2017 | Labasin, S.; Alberti, V.; Taranto, E; Arzarello, F. | |
Mathematics outdoors with the Digital Classroom | 1-gen-2021 | Taranto, E; Mammana, M. F.; Alberti, V.; Ferro, R.; Labasin, S. | |
Insegnanti di matematica: “Immigrati digitali” con cittadinanza. Perché ancora indifferenza dai “Nativi digitali”? | 1-gen-2016 | Taranto, E; Gaido, S.; Arzarello, F. | |
MOOC “Accessibilità delle STEM: pratiche didattiche e tecnologiche per non vedenti” | 1-gen-2022 | Armano, T.; Borsero, M.; Capietto, A.; Maietta, D.; Manolino, C.; Sofia, A.; Taranto, E |
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Scopri
Tipologia
- 4 Contributo in Atti di Convegno ...2606
Data di pubblicazione
- In corso di stampa19
- 2020 - 2025439
- 2010 - 20191106
- 2000 - 2009903
- 1990 - 1999127
- 1980 - 198911
- 1978 - 19792
Editore
- IEEE19
- Pacini Editore19
- Springer19
- Gangemi Editore13
- Institute of Electrical and Elect...13
- La scuola di Pitagora editrice12
- American Institute of Physics Inc.10
- Aracne9
- Centro Studi Idraulica Urbana9
- IEEE Computer Society8
Rivista
- EPJ WEB OF CONFERENCES41
- JOURNAL OF PHYSICS. CONFERENCE SE...38
- AIP CONFERENCE PROCEEDINGS36
- AIP CONFERENCE PROCEEDINGS16
- TRANSPORTATION RESEARCH PROCEDIA14
- ATTI DI CONFERENZE - SOCIETÀ ITAL...10
- HYPERTENSION9
- IEEE CONFERENCE RECORD - NUCLEAR ...6
- NEA SCIENCE4
- PROCEDIA ENGINEERING4
Serie
- AIP CONFERENCE PROCEEDINGS36
- LECTURE NOTES IN ARTIFICIAL INTEL...20
- LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE20
- EURAM CONFERENCE12
- LECTURE NOTES IN CIVIL ENGINEERING11
- CEUR WORKSHOP PROCEEDINGS5
- SOCIETÀ ITALIANA DI PEDAGOGIA5
- SPRINGER PROCEEDINGS IN PHYSICS5
- I QUADERNI DI CAREGGI4
- LECTURE NOTES IN NETWORKS AND SYS...4
Keyword
- conservation13
- Conservation9
- poesia9
- Sicily9
- conservazione8
- genere8
- MBR8
- Conservazione7
- 3D Survey6
- Fouling6
Lingua
- eng1486
- ita775
- fre22
- spa18
- ile2
- und2
- ang1
- ara1
- chi1
- ger1
Accesso al fulltext
- no fulltext2606