Sfoglia per Titolo
MOOC as a resource for teachers’ collaboration in educational program
2018-01-01 Taranto, E.; Arzarello, F.; Robutti, O.
MOOC di Geometria: presupposti, obiettivi e risultati.
2018-01-01 Alberti, V.; Labasin, S.; Arzarello, F.; Taranto, E; Coviello, A.; Gaido, S.
MOOC di matematica per la formazione docente
2015-01-01 Alberti, V.; Labasin, S.; Taranto, E; Arzarello, F.
MOOC e MathCityMap: connubio vincente
2019-01-01 Taranto, E
MOOC for mathematics teacher education: a collaborative space for learning.
2018-01-01 Taranto, E; Arzarello, F.; Robutti, O.; Alberti, V.; Labasin, S.
MOOC for mathematics teacher training: design principles and assessment
2017-01-01 ALDON, Gilles,, Claude; Arzarello, Ferdinando; Panero, Monica; Robutti, Ornella; Taranto, Eugenia; Trgalová, Jana
MOOC tra Geometria e Numeri: un modo dinamico, interattivo e coinvolgente per la formazione insegnanti
2017-01-01 Taranto, E; Alberti, V.; Labasin, S.; Arzarello, F.
MOOC “Accessibilità delle STEM: pratiche didattiche e tecnologiche per non vedenti”
2022-01-01 Armano, T.; Borsero, M.; Capietto, A.; Maietta, D.; Manolino, C.; Sofia, A.; Taranto, E
MOOC: repository di strategie e metodologie didattiche in Matematica
2017-01-01 Taranto, E.; Arzarello, F.; Robutti, O.
MOOC: un'avventura online per insegnanti di matematica
2017-01-01 Taranto, E
MOOCs di matematica per la formazione insegnanti: le voci di chi ha avuto occasioni per apprendere
2017-01-01 Taranto, E; Alberti, V.; Labasin, S.
MOOCs for Mathematics Teacher Education to Foster Professional Development: Design Principles and Assessment
2019-01-01 Aldon, Gilles; Arzarello, Ferdinando; Panero, Monica; Robutti, Ornella; Taranto, Eugenia; Trgalová, Jana
MOOCs for mathematics teacher education: new environments for professional development
2020-01-01 Taranto, E
MOOCs-UniTo: Theoretical Framework and Research Lines on Teachers and Researchers
2020-01-01 Taranto, E.; Robutti, O.; Arzarello, F.
MOOC’s Zone Theory: creating a MOOC environment for professional learning in mathematics teaching education
2018-01-01 Taranto, Eugenia
The Mood in postmenopausal woman and sport
2014-01-01 Perciavalle, V.; Petralia, M. C.; Messina, A.; Ramaci, Tiziana; Buscemi, A.; Coco, M.
Mood States and Performance in Elite Canoe Polo Players: The Mediating Role of Stress.
2021-01-01 DI CORRADO, Donatella; Buscemi, Andrea; Magnano, Paola; Mauro Maldonato, Nelson; Tusak, Matej; Coco, Marinella
Mood states and salivary cortisol in professional water polo players
2011-01-01 DI CORRADO, Donatella; Agostini, T; Bonifazi, M; Perciavalle, V.
Moral disengagement and psychopathy: A study on offenders in Italian jails
2017-01-01 Petruccelli, Irene; Barbaranelli, C.; Costantino, Valentina; Gherardini, A.; Grilli, S.; Craparo, Giuseppe; D'Urso, Giulio
Moral disengagement strategies in sex offenders
2017-01-01 Petruccelli, Irene; Simonelli, C.; Barbaranelli, C.; Grilli, S.; Tripodi, M. F.; D'Urso, Giulio
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
MOOC as a resource for teachers’ collaboration in educational program | 1-gen-2018 | Taranto, E.; Arzarello, F.; Robutti, O. | |
MOOC di Geometria: presupposti, obiettivi e risultati. | 1-gen-2018 | Alberti, V.; Labasin, S.; Arzarello, F.; Taranto, E; Coviello, A.; Gaido, S. | |
MOOC di matematica per la formazione docente | 1-gen-2015 | Alberti, V.; Labasin, S.; Taranto, E; Arzarello, F. | |
MOOC e MathCityMap: connubio vincente | 1-gen-2019 | Taranto, E | |
MOOC for mathematics teacher education: a collaborative space for learning. | 1-gen-2018 | Taranto, E; Arzarello, F.; Robutti, O.; Alberti, V.; Labasin, S. | |
MOOC for mathematics teacher training: design principles and assessment | 1-gen-2017 | ALDON, Gilles,, Claude; Arzarello, Ferdinando; Panero, Monica; Robutti, Ornella; Taranto, Eugenia; Trgalová, Jana | |
MOOC tra Geometria e Numeri: un modo dinamico, interattivo e coinvolgente per la formazione insegnanti | 1-gen-2017 | Taranto, E; Alberti, V.; Labasin, S.; Arzarello, F. | |
MOOC “Accessibilità delle STEM: pratiche didattiche e tecnologiche per non vedenti” | 1-gen-2022 | Armano, T.; Borsero, M.; Capietto, A.; Maietta, D.; Manolino, C.; Sofia, A.; Taranto, E | |
MOOC: repository di strategie e metodologie didattiche in Matematica | 1-gen-2017 | Taranto, E.; Arzarello, F.; Robutti, O. | |
MOOC: un'avventura online per insegnanti di matematica | 1-gen-2017 | Taranto, E | |
MOOCs di matematica per la formazione insegnanti: le voci di chi ha avuto occasioni per apprendere | 1-gen-2017 | Taranto, E; Alberti, V.; Labasin, S. | |
MOOCs for Mathematics Teacher Education to Foster Professional Development: Design Principles and Assessment | 1-gen-2019 | Aldon, Gilles; Arzarello, Ferdinando; Panero, Monica; Robutti, Ornella; Taranto, Eugenia; Trgalová, Jana | |
MOOCs for mathematics teacher education: new environments for professional development | 1-gen-2020 | Taranto, E | |
MOOCs-UniTo: Theoretical Framework and Research Lines on Teachers and Researchers | 1-gen-2020 | Taranto, E.; Robutti, O.; Arzarello, F. | |
MOOC’s Zone Theory: creating a MOOC environment for professional learning in mathematics teaching education | 1-gen-2018 | Taranto, Eugenia | |
The Mood in postmenopausal woman and sport | 1-gen-2014 | Perciavalle, V.; Petralia, M. C.; Messina, A.; Ramaci, Tiziana; Buscemi, A.; Coco, M. | |
Mood States and Performance in Elite Canoe Polo Players: The Mediating Role of Stress. | 1-gen-2021 | DI CORRADO, Donatella; Buscemi, Andrea; Magnano, Paola; Mauro Maldonato, Nelson; Tusak, Matej; Coco, Marinella | |
Mood states and salivary cortisol in professional water polo players | 1-gen-2011 | DI CORRADO, Donatella; Agostini, T; Bonifazi, M; Perciavalle, V. | |
Moral disengagement and psychopathy: A study on offenders in Italian jails | 1-gen-2017 | Petruccelli, Irene; Barbaranelli, C.; Costantino, Valentina; Gherardini, A.; Grilli, S.; Craparo, Giuseppe; D'Urso, Giulio | |
Moral disengagement strategies in sex offenders | 1-gen-2017 | Petruccelli, Irene; Simonelli, C.; Barbaranelli, C.; Grilli, S.; Tripodi, M. F.; D'Urso, Giulio |
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile